mother like no other

Hello, itt Mimi

Hello, itt Mimi

Ha édesanya vagy, vagy freelancerként otthonról dolgozol, ez a tipp jól jöhet Neked

2019. május 15. - helloittmimi

Késő kamaszkorom óta van egy szokásom, ami nagyon sokat segít mióta anyukaként itthon vagyok, és a maihoz hasonló, kellemesen 8 fokos m á j u s i napon is megfelelő motováció, amikor egyébként nem sok kedvem van produktívnak lenni. 

img_8497.JPG

[spoiler: semmi innováció nincs a módszerben, sajnos nem én találtam fel a spanyolviaszt]

Függetlenül attól, hogy van-e programom aznap, találkozom valakivel vagy reggeltől estig a gyerekekkel vagyok, fogom magam és a reggeli kávé után rendesen felöltözöm, alapszinten kisminkelem magam.

Ahogy sokan mások, én is megfigyeltem, hogy nem úgy mennek a dolgok amikor egész nap pizsamában vagyok, mint amikor emberformát öltök. Azzal, hogy rendbe teszem magam, megváltozik a hozzáállásom is, összeszedettebb vagyok, jobban tudok a feladataimra koncentrálni. [Ez az egész Dede megszületésekor volt nagy felismerés ➡️ emlékszem, akkoriban gyakorlatilag folytak a napok, azt sem tudtam hol vagyok és bizony, sokszor hiányzott a régi, ápolt énem.] Korábban voltak erre a célra fenntartott 'háziruháim', de bevallom, hogy harmincon túl már nem spanol fel annyira egy összeillő trenyaszett #acsúnyaigazság 

Nagyon örülök, hogy idén ennyire divatosak az egyrészesek, mert nekem ez a lehető legkényelmesebb viselet, ha szeretnék csinos lenni de azért nem az Operába készülök. Be is szereztem már elég sok fazont és színt, rengeteg ilyen onesie vagy jumpsuit (vagy overál, ki hogy hívja) van a használtruhaboltok kínálatában, kedvenc darabjaim közül nagyon sokat onnan halásztam.

img_8500.JPG

Ezt a csúcsszuper, minőségi darabot pedig pont a B.Boom kismamadivat kínálatában leltem, ráadásul töredékáron, mert már csak egy darab volt, épp a méretemben � #apróörömök 

Az egyetlen hátránya ezeknek az öltözékeknek, hogy nem a legegyszerűbb, ha -teszem azt- hordozós anyukaként épp rajtad van a szundikáló kisded, és pisilned kell...

b134826e-5c52-4958-a983-b244e35e1e66.JPEG

süti beállítások módosítása