mother like no other

Hello, itt Mimi

Hello, itt Mimi

Nincs többé hiszti és könyörgés

- így lett könnyebb az esti rutinunk!

2019. augusztus 08. - helloittmimi

A mai posztom abszolút nem szponzorált, viszont hetek óta használjuk ezt a terméket és nagyon bevált, és egyébként is adós voltam egy korábbi ígértemmel, ami egy beszámoló arról, hogy zajlanak az esték mióta négyen vagyunk.  

Az Instagramon találkoztam a #rutinkártya hirdetésével és egyből felkaptam rá a fejem, mert akkoriban az altatás (és az azt megelőző időszak) maga volt a pokol. 

A kis korkülönbségben a kezdetektől fogva az a legnehezebb számomra, hogy a két gyerek bioritmusát összehangoljam. 

aa1f5af8-c683-47a0-bd58-43c4b992d25f.JPEG

Most sem megy tökéletesen, de ezek a kártyácskák sokkal gördülékenyebbé teszik az egyébként elég nyögvenyelős órákat.

Két csomagunk van, az egyik az esti, a másik a reggeli szokásokat mutatja be - felkeléstől egészen odáig, hogy el kell menni az oviba. Ez is egy szimpatikus dolog volt, hiszen a szeptember már itt van a nyakunkon és idén először minket is érint az #ovikezdés. (hashtag bevagyokszarva)

Az igazsághoz hozzá tartozik, hogy nagyon szkeptikus voltam, de bevallom: tévedtem. A rutinkártya teszi a dolgát! 

Fürdés után (előtte, vagy közben szoktak vacsorázni) elő is vesszük, és szép sorban végignézzük a lapokat. Ekkor két kártyát (a tisztálkodást és a vacsorát) már ki is húzhatunk a többi közül. Utána következik a kutya-cica etetés, mi ezt letudjuk korábban, így félretesszük. Jöhet a játékok összepakolása - ez az első igazán komoly menüpont, eddig ugyanis nem volt az a csali, amivel rávettem volna őket a rámolásra.

8733021b-c26c-4f02-bec2-142e2a444cde.JPEG

Persze, Dede dohog az orra alatt, hogy ennyi játékot ő nem tud összerakni mert rosszul lesz (!) de itt bedobom, hogy akkor elajándékozok azokból párat, amit nem hajlandó megfogni, és máris jobb kedvvel folytatja a munkát. 

Utána pizsamát veszünk, fogat mosunk, mesélünk (újabb három lap) és elérkeztünk az utolsóhoz, ami maga az alvás. 

Több, mint egy hónapja Csukás István: Pom Pom meséinek hangoskönyvére szenderednek álomba és iszonyatosan tetszik nekik (véletlen találtam rá, én magam sosem voltam oda érte, de ők nagyon szeretik és dolgozik vele a képzeletük rendesen!)

Olyan szinten megszerették az új módit, hogy ha elfeledkeznék róla, Dede azonnal figyelmeztet, hogy nem rutinkártyáztunk és már hozza is. 

Igaz, azon hosszasan képesek civakodni, hogy melyik feladat kihez kerüljön, de most egyébként is ilyen periódusban vannak, 0-24 megy a pozícióharc. 

423e62d8-9048-4608-bf1d-bd7b2f04bf5a.JPEG

Nekem nagy könnyebbség, hogy nem kell mondjuk a fogmosásért könyörögnöm, és kicsit azt is remélem, hogy az őszi, várhatóan kapkodós reggeleken jó szolgálatot fog tenni. 

A gyártó weboldala: https://sweetlittlehome.hu/ 

Reggeli és esti rutin kártyák: https://sweetlittlehome.hu/termek/reggeli-es-esti-rutin-kartyak/

Pom pom meséiből az aktuális kedvencüket itt találjátok: 

süti beállítások módosítása