mother like no other

Hello, itt Mimi

Hello, itt Mimi

Játékajánló -

fókuszban a Plan Toys: csúnya zöldség szett és csibetorony!

2019. augusztus 21. - helloittmimi

Valamiért - magam sem tudom az okát, jó ideig szkeptikus voltam a fa játékokat illetően. 

Kicsit mintha az ragadt volna meg a fejemben, hogy a fa játék csak unalmas lehet.

Valamikor tavasszal vagy nyár elején (lényegtelen is) megláttam az Instagramon egy fa munkagép szettet, amit megmutattam a fiamnak. Őrült nagy szerelem lett, ez volt az első játék (talán még emlékeztek is erre, mert sztoriban említettem) amiért hajlandó volt nekem több napig segíteni a pakolásban, csak hogy megkaphassa. És itt valami átfordult bennem, meggyőzött az apró markolók minősége, illetve megfigyeltem, hogy nem dobta el őket 5 perc után, hanem újra és újra visszatér hozzájuk. 

Nem sokkal később érkezett hozzánk még egy lakó (akkor a farönkszállítót teherautót vettük meg) és még egy (ez pedig Tukinak a fa fényképezőgép, hogy ő is fotózhasson mint a mama). Igy indult a barátságunk a Plantoys termékeivel, és nemrég új tagokkal bővítettük a repertoárt. 

034dc6ff-0cde-4f69-9de4-5717546c9229.JPG

Dede kapott egy “csúnya zöldség” szeletelőt amit egyszerűen IMÁDOK! Eleve nem vagyok az, aki csak a fényes és hibátlan almát, vagy szögegyenes sárgarépát veszi le a polcról (vegyél helyit, egyél helyit  akkor is ha nem felel meg a külseje az EU szabványnak, de ez egy másik poszt témája lehetne)  de amikor megláttam, hogy egy játék kifejezetten azért van úgy megalkotva, hogy a gyerekek megtanulják szeretni és elfogadni a csálé körtét meg az amorf uborkát, azonnal megvettek kilóra. Rettentően élvezi, hogy a kis késsel (ami jár hozzá) félbe tudja vágni őket, szinte minden nap játszunk boltosat, ahol ő a kedves zöldséges aki kiméri nekem az árut. 

36f31d1c-f8c2-42f2-a0c9-d7b52b67e92e.JPEG

Tukinak egy fészekrakót választottunk - na ő tök máshogy játszik, mint Dede. Élvezi a szöszmötölést, szeret építgetni, korábban kapott pl. egy Djeco kocka szettet (10 egymásba nyomható papírkocka színekkel, számokkal) amivel mai napig elmélyülten tud egyedül szórakozni, Dedém erre nem igazán képes, ő egy sajtkukac. Emiatt gondoltam, hogy ez a torony (ami a Montessori torony elveire épül egyébként) tetszeni fog neki, sokféleképpen lehet összerakni, és ha megismeri a működését, egyedül is ki tud találni formációkat belőle. Az ajánlás szerint 1-2 év közöttieknek ideális, mégis tetszett a három és fél évesemnek is, mondjuk ő nem tornyot rak ki belőle hanem bogárcsapdának használja, és kölcsönkéri a hozzátartozó tojást a boltos szerepjátékhoz - tehát kihozza belőle a kreativitást aminek őszintén örülök és bátorítom is mindkettőjüket, hogy találjanak ki minél több új dolgot a meglévő eszközökből. 

0f8e4e70-fb73-4602-94db-7dbdd0be6222.JPEG

Ennek az egész sztorinak az érdekessége (hogy kicsit visszakanyarodjak oda, ahonnan indultunk), hogy a pár napos nyaralásunkra csak azokat a játékokat hozták el magukkal, amiket itt felsoroltam. (Jó, Dede hozott még egy rendőrautót ami szirénázik, így nem volt kérdés, jönnie kellett.) Nem én mondtam nekik, nem én válogattam. 

Hazudnék, ha azt mondanám, hogy mostantól száműzve lesznek a műanyag dolgok az életükből, mert borítékolható, hogy nem így lesz. Engem mégis elindított ez a pár játék a változás útján. 

db2d8e1c-6ae8-4468-80a8-32e73e0bdbef.JPEG

Mindent az AnyaParadicsom kínálatából választottunk, tőlük korábban is rendeltünk már nem csak Plantoys, Pojga játékokat is, és azért is vagyok hűséges hozzájuk, mert mindig szupergyors a kiszállítás és az egész vásárlási folyamat 'emberbarát' - vagy anyabarát, ha úgy jobban tetszik. 

Akiket érdekel, azoknak mutatom a linkeket: 

Csibetoronyhttps://www.anyaparadicsom.hu/keszsegfejleszto_jatekok_tipus/montessori_jatekok_157/plantoys_fa_csibe_feszekrako 

Csúnya zöldségek:   https://www.anyaparadicsom.hu/keszsegfejleszto_jatekok_tipus/szerepjatekok_162/szerepjatekok-_sutes_fozes_287/plantoys_szeletelheto_csunya_zoldseg-gyumolcs_szett 

Első fényképezőgépem: 

https://www.anyaparadicsom.hu/plantoys_elso_fenykepezogepem?keyword=plantoys

Ezekről ugyan nem tudtam most fotót csatolni, de mind megvannak és imádjuk: 

Fa mentőcsónak: 

https://www.anyaparadicsom.hu/plantoys_fa_mentocsonak

Munkagépek

ebből egy másik trió van meg nekünk, de az már nem kapható, viszont van helyette ez: 

https://www.anyaparadicsom.hu/plantoys_munkagepek?keyword=plantoys

Faszállító

https://www.anyaparadicsom.hu/plantoys_faszallito_auto?keyword=plantoys

süti beállítások módosítása