mother like no other

Hello, itt Mimi

Hello, itt Mimi

Ez a május is véget ért...

és nem pont olyan volt, mint amilyennek elképzeltem!

2019. május 31. - helloittmimi

Van egy beragadt emlékem gyerekkoromból. Biztos, hogy május eleje volt, iszonyatosan fekete esőfelhők gyűltek, én kint álltam a kertünkben egy orgonabokor alatt, és egy pillanatra kisütött a nap. Semmi extra nincs a jelenetben, de olyan erős impulzus volt, hogy a mai napig ezt az érzést keresem, ha jön a május. 

d2ed5369-2947-48cb-8e99-2505f67b6425.JPEG

Az idei május nem pont olyan volt, amilyennek elképzeltem, bár amióta anyuka vagyok, megtanultam: ne éld bele magad olyasmibe, ami nem biztos, hogy teljesülni fog  #thatslife Visszatérve az elmúlt hetekre, a napjaink nagy részét betegen töltöttük (ezért sem voltunk aktívak semi itt, sem az instagram oldalunkon) cserébe majd minden nap szakadt az #eső ami erős február végi hangulatot teremtett.

ab765f1b-cae3-4b33-9e34-02af4ea4c88e.JPEG

Két ekkora gyereket baromi nehéz négy fal között lekötni, de találtunk pár dolgot, ami segített elütni az időt, ezeket meg is fogom mutatni az elkövetkező posztokban. Az esti rutinunk is nagy átalakuláson ment keresztül, erről is készülünk egy hosszabb írással, de ma... ma este csak kiélvezzük, hogy süt a nap és van remény, hogy egyszer, nem is olyan soká #nyár lesz... ugye?

9c8196ff-4c0c-4915-b74f-71f95822a967.JPEG

37b1b9f1-94fc-4058-9de1-6f2563229d2d.JPEG

 

Hálózsákok: Cseppke tipegőhálózsákok innen - https://cseppke.hu/ 

Takaró: RokkaDesign kendertakaró innen - https://etsy.me/2EuGczN 

Kövessetek minket Instagramon: https://www.instagram.com/_hello_itt_mimi_/ 

 

süti beállítások módosítása