mother like no other

Hello, itt Mimi

Hello, itt Mimi

Mindenkinek jár 5 perc nyugalom

- még a babáknak is

2019. október 21. - helloittmimi

Tudom, nehéz elhinni az én szélvész királykisasszonyomról, hogy félénk kislány pedig nagyon is az - főleg ha hangokról van szó. 

Nem ő volt az a csecsemő, akit a hajszárító zúgása ringatott álomba. Amióta hazahoztuk a kórházból, ordít ha erős zaj van a környezetében. 

Emiatt a házimunka is elég nehezen kivitelezhető mellette - délelőtt, amíg Dede oviban van, szeretem letudni a kötelező köröket (aka mosás-főzés-takarítás, másnéven SZENTHÁROMSÁG) de nem egyszerűsíti meg a dolgot, hogy amint bekapcsolok valamit, Tuki éktelen sírásba kezd és nem is hagyja abba egészen addig, amíg a "veszély" el nem hárul. 

Két főellensége van: a turmixgép, és a porszívó. 

Hetekkel korábban kaptunk egy 3M fültokot, amit kifejezetten gyerekeknek terveztek (Peltor Kid néven fut) és arra tartogattam, hogy amikor Dede kimegy az építkezésre az apukájával markolókat csodálni, ne zavarja, hogy minden munkagép iszonyú zajjal dolgozik. 

Egyik délelőtt jött az isteni sugallat, hogy porszívózás közben mi lenne, MI LENNE, HA feltenném Tukira a fültokot, hátha úgy megúszom a balhét. Nagyon bánom, hogy nem vettem fel a kis arcát amikor bekapcsoltam mellette a porszívót: 

először rám nézett, aztán a porszívóra, aztán megint rám - látszott rajta, hogy nem hiszi el, hogy most tényleg megy és nem hallja. Nagyon édes volt. 

img_6292.JPG

Azóta rendszeresen használjuk főzés közben is (így a turmixgép is pipa, már nem mumus!) de annyira rákapott, hogy néha csak úgy magára aggatja, és elmélkedik benne. 
Nekem is megfordult a fejemben, hogy kicsit elcsenem tőlük amikor épp szinkronban szirénáznak és nem lehet mellettük megmaradni. (Tudom, csak 7 éves korig ajánlott, de felpróbáltam és tökéletes :D)

Készítettem egy videót róla, ahogy olvasgat miközben én rendet rakok a szobájában, nézzétek meg az Instagram oldalunkon. Kattints a linkre: https://www.instagram.com/p/B3kMcyehBrX/

És ha szeretnétek valami halálosan cukit is látni, csekkoljátok ezt a videót YouTube-on - a kisbabán ugyanez a Peltor Kid fülhallgató van, csak más színben: 

süti beállítások módosítása